CBD a nadnárodní farmaceutické firmy

Že bude jednou CBD ( kanabidiol) vyhledávanou surovinou, jsem již věděl před desítkami lety. To bylo v době, kdy lidi o kanabidiolu nevěděli vůbec nic. Z konopí znali pouze THC. 

Po několika letech, kdy jsem již byl výrobcem konopné kosmetiky a používal jsem CBD zcela běžně ve svých mixturách, přišlo tvrdé probuzení. Šéfové googlu a facebooku se rozhodli, že kanabidiol ( CBD) nebude mít na těchto informačních sítích prostor. Zakázali reklamu. Píšu " šéfové googlu a facebooku", ale kdo jiný musel toto rozhodnout, když ne oni. Já je neznám, jenom mně to tak logicky vychází, že to museli být oni. Vysvětluji, jak jsem k tomu došel: protože vše má svého majitele, a protože si myslím, že zásadní rozhodnutí, v tomto případě zákaz reklamy na CBD, vydává vždy šéf, jsem došel k tomuto závěru. Otázkou zůstává proč.

Osobně si myslím, že zákaz přišel z komerčních pohnutek. Protože tvrzení, že je CBD návykovým halucinogenem, jak mi vždy tyto sítě odpovídají po každé reklamě na CBD, je blbost. A těch blbostí je hodně a hodně.

Pravdou ale je, že CBD má mnoho léčivých účinků. A asi v tom to bude. Farmaceutické firmy nepotřebují rozšíření povědomí o CBD a jeho zajímavých účincích. Potřebují si ponechat CBD pro sebe. Vždyť léčba čehokoliv je největším obchodem. Tak proč se dělit.